Média

Új digitális üzletágvezető az Insomniánál

Marosi Balázs
Marosi Balázs

Marosi Balázs lett az Insomnia digitális üzletágának vezetője. Marosi feladata az Insomnia digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, innovatív kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele a reklámügynökség hazai és közel-keleti tevékenységét egyaránt támogatva.

A közel tizenöt éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember 2016-tól mostanáig a Neo Interactive csapatánál dolgozott, ahol az integrált digitális kampányokért felelős üzleti egység vezetőjeként nagy nemzetközi márkák – például a Dr. Oetker, a Pernod Ricard vagy a Lidl – digitális stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában vett részt.

Marosi Balázs végzettségét tekintve közgazdász, diplomáját a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán szerezte. Angolul, olaszul és spanyolul is beszél. Karrierjét 2005-ben a DDB-ben kezdte, ahol többek között online kampányokat menedzselt. A ma már Possible néven futó Carnationnél töltött évek során olyan világmárkák digitális kommunikációja tartozott hozzá mint a Telenor, a Raiffeisen, a The Coca Cola Company részére pedig 11 ország promóciós kampányainak fejlesztését végezte a Coca Cola és Fanta márkákon.

InfoRádió
Búcsúzik az InfoRádió műsorvezetője
Hlavay Richárd 10 éven át vezette és szerkesztette az Arénát. A hírrádiónál 16 évet töltött.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik