Marosi Balázs lett az Insomnia digitális üzletágának vezetője. Marosi feladata az Insomnia digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, innovatív kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele a reklámügynökség hazai és közel-keleti tevékenységét egyaránt támogatva.
A közel tizenöt éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember 2016-tól mostanáig a Neo Interactive csapatánál dolgozott, ahol az integrált digitális kampányokért felelős üzleti egység vezetőjeként nagy nemzetközi márkák – például a Dr. Oetker, a Pernod Ricard vagy a Lidl – digitális stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában vett részt.
Marosi Balázs végzettségét tekintve közgazdász, diplomáját a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán szerezte. Angolul, olaszul és spanyolul is beszél. Karrierjét 2005-ben a DDB-ben kezdte, ahol többek között online kampányokat menedzselt. A ma már Possible néven futó Carnationnél töltött évek során olyan világmárkák digitális kommunikációja tartozott hozzá mint a Telenor, a Raiffeisen, a The Coca Cola Company részére pedig 11 ország promóciós kampányainak fejlesztését végezte a Coca Cola és Fanta márkákon.