A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ma bejelentette, hogy tegnapi rendes évi közgyűlésén megtartotta éves rendes közgyűlését, valamint mivel négy tisztségviselőjének megbízatása is lejárt, a szakmai szervezet új elnökségi tagokat is választott.
A szervezet tagsága gyors adatvédelmi (GDPR) helyzetképet kapott, majd elfogadta az éves beszámolót. Ezt követően egyhangú döntéssel ismét elnökké választotta Huszics Györgyöt (Crane), az elnökségbe delegálta alelnökként Hivatal Pétert (Cellini), Viniczai Andrást (Café) és új tisztségviselőként Gál Katalint (Hungexpo).
A DIMSZ elnökségi tagjai maradtak:
- Fialka Krisztina (Reach Media)
- Kovácsházy Dénes (Multicom)
- Táncsics András (Magyar Posta).
Huszics György megköszönte a tagok bizalmát és biztosította a tagságot, hogy a DIMSZ három alappillére a jövőben is változatlan marad: képzés, tájékoztatás (trendek vizsgálata és ágazati benchmarkok készítése), valamint az iparág érdekeinek képviselete. A szövetség számos oktatási együttműködéssel, kutatással, eseménnyel és folyamatos jogi és adatvédelmi tájékoztatással támogatja tagjait és az iparágat a jövőben is, tette hozzá az újraválasztott elnök.
Kiemelt kép: a DIMSZ szakmai konferenciája 2016-ban. Fotó: 123rf