Benda Gergely veszi át május elsejétől a Neo Interactive digitális reklámügynökség irányítását Soós Gergely alapító-tulajdonostól, a cég eddigi ügyvezetőjétől, írja a Kreatív.
A hír szerint Soós Gergely a jövőben a piacépítésre kíván fókuszálni.
Benda Gergely tavaly év végéig az HBO country managere, majd közép- és kelet-európai marketing alelnöke volt, azóta pedig partnerként segítette a Neót. A szakember a tévés világ előtt a 2010-es évek elejéig főleg a zeneiparban tevékenykedett. Dolgozott többek között az EMI-nál, a Hamu és Gyémánt cégcsoportnál, majd a Universal Music ügyvezetője volt 2009 és 2012 között. Az HBO-nál alelnökként 14 országot felölelő régió marketingtevékenységéért felelt a tavalyi év végéig, írja a portál.
Az ügyvezetői posztról leköszönő Soós Gergely tavaly a Marketing&Media magazinnak a hazai digitális piac legmeghatározóbb embereinek listáján a 21. helyen szerepelt. A Neo Interactive 2002-ben indult, Soós ekkortól irányította a vállalatot.