Kilép az ACG reklámügynökségtől Tihanyi Péter, a vállalat kreatívigazgatója, aki 2007-ben, 11 évvel ezelőtt az EURO RSCG-ből érkezett az ACG-hez, ahol a vállalat menedzsmentjének tagjaként és kreatívigazgatóként az ügynökség egyik meghatározó arca lett. Az ő nevéhez fűződik többek között a kreatív részleg kiépítése és megszilárdítása, emellett oroszlánrésze volt az ügynökség hírnevét megalapozó hazai és nemzetközi sikerekben – emlékeztet az ACG közleménye, melyben a távozást azzal indokolják, hogy a vezető új kihívásokat keres.
Tihanyi ACG-s munkássága leképezi a hazai reklámszakma átalakulását. Érkezésekor az ACG-t stratégiai profilú ATL ügynökségként tartotta számon a szakma, jelenleg pedig az egyik legnagyobb, digitális alapú, integrált kommunikációs cég a hazai piacon – teszik hozzá a közleményben.
Azt hiszem, az ACG valamennyi munkatársának nevében mondhatom, hogy nagyon hálásak vagyunk Tihinek. Sok mindenen mentünk keresztül együtt, a nagy gazdasági világválság okozta piaci összeomlástól, majd az abból való felálláson át mostanáig, amikor az ország egyik legismertebb és legsikeresebb ügynökségeként tartanak minket számon. Mindig a legnagyobb szeretettel gondolunk rá, őszintén köszönöm a nálunk töltött éveket, a közösen elért fantasztikus eredményeket és sok sikert kívánunk neki a jövőben
– értékelte az elmúlt időszakot Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezető-alapítója.
Annak idején klassz kis ügynökséget szerettünk volna – mára klassz nagy ügynökség lett. A 2017-es eredményekkel úgy érzem, az én építő munkám, a kreatívvezetői szerepem is révbe ért. Számomra így szép, így kerek. Hálás vagyok a társaimnak és minden ACG-s kollégámnak az együtt töltött évekért, valamint a közösen elért eredményekért. Úgy érzem, most eljött az idő, hogy saját terveimre, új célokra koncentráljak, hogy valami izgalmas, saját dologba kezdjek
– mondta Tihanyi Péter.
Az ACG kreatívigazgatói posztját márciustól Nagy László, korábbi társ-kreatívigazgató látja el, aki ezentúl egyszemélyben felel az ügynökség integrált kreatív részlegének irányításáért – közölte a vállalat. Nagy László öt évvel ezelőtt érkezett az ACG-hez, először digitális kreatívvezetőként, majd társ-kreatív igazgatóként aktívan dolgozott Tihanyival az ügynökség kreatív részlegének jelenlegi, teljesen integrált struktúrájának, valamint a divíziók szinergikus működésének kialakításán.
Nagy László kreatívigazgatói munkáját a tavalyi év során megszilárdított group head rendszer segíti majd az ACG-ben, amelynek élén Alberti Rita, Sallai Ervin és Horváth Gergő felelnek a kreatív csapatok sikeres működéséért.
Kiemelt kép: Tihanyi Péter, az ACG távozó kreatívigazgatója.