Média
HOPPex

Fontos újítást jelentett be a HOPPex

24.hu
24.hu

2018. 02. 22. 09:37

Korábban a témában:

Újabb fontos állomásához érkezett a hazai programmatic piac: a hazai prémium piactér, a HOPPex egy eredményes 2017-es év lezárása után, újdonsággal fordul rá az idei évre. Csütörtöki bejelentésük alapján a piactér partnerei számára hamarosan elérhetővé válik az Adverticum internetes hirdetéskiszolgáló céggel közös fejlesztésük, az EasySSP.

A CEMP, a Central Digitális Média és a New Wave Media Group részvételével 2015-ben megalakult HOPPex a médiapartnerek felületeit értékesíti programozott (automatizált) módon. Az R-Time (az RTL Magyarország reklámértékesítő háza) és a Zoom.hu tavalyi csatlakozásával már jelenleg 11 hazai tartalomszolgáltatót tömörítő piactér új szolgáltatásának használatával jelentősen egyszerűsödik a korábbi programozott értékesítési folyamat, hiszen a kiadók akár egy felületen is kezelhetik a „hagyományos módon értékesített” és programmatic kampányaikat. Emellett a rendszer igazi ereje abban rejlik, hogy közvetlen és valós idejű árversenyt tesz lehetővé e két különböző értékesítési csatornán futó kampányok és hirdetőik között, ezáltal maximalizálva a felületek kihasználtságát és azok elérhető árszintjeit.

Az EasySSP megjelenésével Magyarországon egy olyan eszköz kerül kizárólagosan a piactér tagjainak kezébe, amely alapvetően változtathatja meg a hirdetési felületeik programmatic monetizációját. Az adszerverünk, és a HOPPex által nyújtott programmatic platform (SSP – az amerikai Rubicon Project) kapcsolódása révén elérhető közvetlen árverseny egy hatalmas lépés a hirdetési felületek még hatékonyabb kihasználása felé. Ez nem kizárólag a médiatulajdonosok számára jár egyértelmű előnyökkel, hiszen a hirdetők részére is még több minőségi, prémium felület válik elérhetővé, illetve újabb, nagy formátumú hirdetési megoldások előtt is megnyitja a kaput

– összegezte az EasySSP lényegét Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese.

A HOPPex 2017-ben összesen 120 különböző hazai oldalon kínált megvételre több mint 16,5 milliárd oldalmegtekintést. Tavaly a piactér átlagos eCPM-szintje több mint 17 százalékkal nőtt, az azt megelőző időszakhoz képest. Válaszul a tavalyi év kimagasló eredményeire, az idei évtől kezdve 22 százalékkal ismét csökkentettük az általunk kért jutalék mennyiségét, ezzel is elősegítve a hazai piac további, folyamatos fejlődését, és nem titkoltan azt, hogy minél jobb bevételeket tudjanak elérni a tagjaink

– nyilatkozott Kassai Péter, a HOPPex ügyvezetője.

(A hírben megemlített Central Digitális Média Kft., a HOPPex egyik alapítója több más internetes termék mellett a 24.hu kiadója.)

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

View of the Cerro Azul, in the Serrania La Lindosa -which had been declared Protected Archaeological Site of Colombia last May- in the Amazonian jungle department of Guaviare, Colombia, on July 2, 2018. 
Both the Serranias of Chiribiquete and La Lindosa had been closed to outsiders for many years during the armed conflict and are now opening up to scientific research.  / AFP PHOTO / Diana Sanchez

Egy lépésre vagyunk az összeomlástól

Kommentek

Pusztazámor, 2012. május 24.
A Pusztazámori Regionális Hulladékkezelő Központ lerakójának tetején ürít egy kukásautó. A Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt. kukásautói szállítják a Budapesten keletkezett szemét egy részét a telepre.
MTI Fotó: Máthé Zoltán
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.