Média

Az RTL-től igazol a Telekom

magyar-telekom(430x286).jpg (magyar telekom)
magyar-telekom(430x286).jpg (magyar telekom)

Kovács András Péter lesz a Magyar Telekom új marketingkommunikációs osztályvezetője a vállalat márka és lakossági kommunikációs igazgatóságán március 6-tól. Új feladatkörében Szabó Bélának, a távközlési óriás márka és lakossági kommunikációs igazgatójának tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.

Kovács András 2013-2016 között már dolgozott a Telekomnál, ahol számos integrált kommunikációs kampányt vezetett a marketingkommunikációs osztály egyik senior kampánymenedzsereként, így új pozíciójára tulajdonképpen visszatér a céghez.

Az elmúlt két évben a Budapest 2024 Olimpiai és Paralimpiai Pályázat nemzetközi kommunikációján, majd a Magyar Turisztikai Ügynökség Kommunikációs osztályvezetőjeként az ügynökség hosszútávú marketingkommunikációs stratégia- és kampányfejlesztésén dolgozott. Legutóbbi pozíciójában az RTL Magyarországnál a kommunikációs stratégia kialakításában és egy új összevont marketing és kommunikációs igazgatóság kialakításában vállalt aktív szerepet vezérigazgatói tanácsadóként.

A Telekom Most szpot egyik jelenete
Digitális felvilágosításba kezd a Telekom
A távközlési óriás célja ráirányítani a figyelmet, hogy a digitális technológiák miképp áltoztatják meg a társadalom életét pozitív irányba. Indul a Most.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik