Média
RTL Magyarország

Távozik az RTL Magyarország digitális igazgatója

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 02. 05. 17:30

Korábban a témában:

Távozik az RTL Magyarországtól Szabó András digitális- és üzletfejlesztési igazgató, jelentette be a tévétársaság hétfőn. A szakember utódja Grósz Judit, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója lesz.

Szabó András 2015 ősze óta töltötte be az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatói posztját. Nevéhez fűződik a cégcsoport digitális víziójának kialakítása, a disztribúciós üzletág felépítése, különböző üzletfejlesztési projektek – mint például az R-Time Ventures – életre hívása, valamint az rtlmost.hu teljes formai és tartalmi megújítása is.

A megújult RTL Most átadását követően, saját elhatározásból új vizekre evezek, és egy merőben más iparágban, nemzetközi színtéren, üzletfejlesztési igazgatóként folytatom karrieremet

– idézi az RTL közleménye Szabó Andrást.

Az RTL Magyarország valamennyi munkatársának nevében köszönöm Szabó Andrásnak az elmúlt két esztendő munkáját és az elért eredményeket. Az együttműködés sem szakad meg, hiszen András az R-Time Ventures nevű media-for-equity alapját a jövőben tanácsadóként segíti majd

– nyilatkozta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

Szabó Andrást március 5-től váltja Grósz Judit a digitális- és üzletfejlesztési igazgatói székben. Az újonnan érkező vezető másfél évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és a média világában, jelentős fókusszal a tartalomfejlesztés és az új technológiák meghonosítása terén.

Nagy örömmel csatlakozom a piacvezető televíziós társaság csapatához. András munkája kiváló és stabil alapot nyújt a jövőbeni építkezéshez. Stratégiai jelentőségű projektként tekintek az RTL Most további fejlesztésére és bővítésére, emellett mindig is foglalkoztatott a UX (User Experience), hogy mit éreznek, milyen benyomások mentén döntenek, hogyan gondolkoznak a fogyasztók az egyes szolgáltatások használatakor, ezért továbbra is nagy hangsúlyt helyezünk majd a meglévő platformok és alkalmazások felhasználói élményének folyamatos fejlesztésére

– mondta el Grósz Judit.

Grósz Judit

Grósz Judit pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte account executive munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. marketingvezetője lett. 2000 és 2012 között a UPC Magyarország Kft. munkatársaként előbb országos marketing és értékesítési executive igazgatóként, majd marketing és tartalomfejlesztési igazgatóként vett részt a társaság munkájában. Grósz Judit 2012 szeptemberétől a Microsoft Magyarország Developer and Platform Evangelism részlegét irányította, 2015 februárja óta a vállalat marketing- és operatív igazgatója.

Grósz a 24.hu kérdésére elmondta: utódlása a Microsoftnál egyelőre folyamatban van.

Figyelmükbe ajánljuk a Grósz Judittal 2016 augusztusában készített interjúnkat a digitalizáció kapcsán.

A digitalizáció ellenére az offline is kihagyhatatlan – interjú Bánhegyi Zsófiával és Grósz Judittal
Bár a különböző digitális platformok előretörése megváltoztatja a marketinget, a hagyományos offline médiacsatornák kihagyhatatlanok – mondta a 24.hu-nak a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója és a Microsoft Magyarország marketingigazgatója.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.