Roadster.hu néven újabb, immáron harmadik digitális lifestyle magazinjának elindítását jelentette a Player Media, a player.hu és az urbanplayer.hu tulajdonosa.
Az új digitális termék, a Roadster ismertetője szerint azoknak szól, „akik utazni szeretnek és nem megérkezni, akik folyton keresnek, akiket reménytelenül hajt a wanderlust és képesek otthon érezni magukat, bármerre is járjanak a világban”. Az új site célcsoportját a 30 év feletti, magas státusszal rendelkező célcsoport jelentik.
A Roadster az inspirációról szól. Inspiratív emberekről, tárgyakról, élményekről és azokról a történetekről, amelyek mindezek mögött megbújnak
– mondta el Izing Róbert, az oldal főszerkesztője. A site szerzői között az újságírókon kívül egyébként megtalálható Bonta Gáspár építész, Jaksa Bálint fotós és Pőcze Balázs kreatív szakember is.
A kiadónál elmondták azt is, hogy az új magazin indítása mellett a Player csapata is bővült: Sziklai Orsolya marketingesként, Ujlaky-Gazdag István pedig a márkázott tartalmak specialistájaként csatlakozott a céghez.
Az új oldal ügynökségi értékesítési értékesítését egyébként a CM Sales csapata látja el, hasonlóan a Player másik két termékéhez, melyeket immáron ötödik éve tartó együttműködésben ez a reklámértékesítő ház értékesít. A közvetlen illetve stratégiai értékesítésért Donkó Péter értékesítési vezető felel.
Leadott pénzügyi beszámolója alapján a 2011-es alapítású Player Media Kft. 2016-ban 159 millió forint nettó árbevétel mellett 12,7 millió forint adózott eredménnyel zárt. A kft. többségi tulajdonosa Farkas Albert, rajta kívül még Nagy Gergely, Donkó Péter és Kovács Balázs magánszemélyek a tulajdonosai a cégnek.
(A 24.hu kiadója tulajdonosi átfedésben van a hírben megemlített CM Sales reklámértékesítő házzal, mely a 24.hu reklámfelületeit is értékesíti.)