Média

Új vezető az Isobar Budapest élén

Szőke Péter, az Isobar Budapest új vezetője. fotó: Isobar Budapest
Szőke Péter, az Isobar Budapest új vezetője. fotó: Isobar Budapest

Októbertől Szőke Péter, a Deloitte Zrt. eddigi stratégiáért és digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója látja el a Dentsu Aegis Network (DAN) cégcsoporthoz tartozó Isobar Budapest irányításának feladatait – közölte a médiaügynökség.

Az új vezető az Isobart átmenetileg irányító Novák Pétertől – az ügynökségi csoport teljes magyar szervezetének irányítójától – veszi át a globális hátterű, kommunikációs és digitális marketing ügynökség budapesti irodájának vezetését.

A médiaügynökség közlése alapján Szőke Péter több mint húsz évnyi tapasztalattal rendelkezik stratégiaalkotási, transzformációs és digitális területeken. Számos iparágban és a régió több országában dolgozott globális ügyfelekkel. A Deloitte Zrt.-t megelőzően a KPMG Data&Analytics üzletágát vezette, illetve a Boston Consulting Group (BCG) budapesti irodájában töltött el tíz évet. A hazai startup-életben befeketetőként és mentorként vállal szerepet.

Az új vezető feladata, hogy a huszonegy éve alapított, sokáig Kirowski néven ismert Isobar Budapest még innovatívabban támogassa ügyfeleit a stratégiaalkotástól a megvalósításig a fogyasztócentrikus kreatív, márkaépítési és széleskörű digitális szolgáltatásaival.

Péter érkezésével az Isobar és a teljes DAN olyan tudással és kompetenciákkal bővül, melyek szükségesek az ügynökség tanácsadói szerepének megerősítéséhez. Ügyfeleink olyan komplex kihívásait fogjuk vele és csapatával megoldani, melyekkel nap mint nap szembesülnek digitális átalakulásuk során

– tette hozzá Novák Péter, a DAN vezetője, aki mostanáig az Isobart is irányította.

Az Isobar Budapest a 2016-os pénzügyi évben 2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, és 226 millió forint vesztesége volt adózás után.

Kiemelt kép: Szőke Péter, az Isobar Budapest új vezetője. fotó: Isobar Budapest

Ajánlott videó

Olvasói sztorik