Média

Az Origótól érkezett az Invitel új online vezetője

Éless Dénes
Éless Dénes

A nemrégiben tulajdonoscserén átesett Invitel Csoport bejelentette, hogy Éless Dénes lett a vállalat online területért felelős vezetője. Munkája elsősorban a cégcsoport digitális jelenlétének felügyeletéből, illetve a folyamatosan zajló digitális fejlesztésekből áll majd. Feladatai közt egyaránt kiemelt szerepet kap a lakossági és vállalati online ügyfélkapcsolati funkciók továbbfejlesztése és bővítése, valamint a már meglévő kereteken túlnyúló online kampányok megvalósítása.

Éless Dénes elődje, Sólyom Balázs idén januárban igazolt át a konkurens UPC-hez online vezetőnek.

Éless a Kaliforniai Egyetem posztgraduális marketing képzésén diplomázott, szakmai pályafutását 2005-ben a Human Telex reklámügynökségnél kezdte. Több mint tízéves pályafutása alatt digitális és közösségi média marketing, illetve online kommunikációs tapasztalatokat szerzett, valamint integrált marketing kampányok menedzseléséért volt felelős. A 36 éves szakember az elmúlt tíz évben főként a Red Bull marketing csapatát erősítette: korábban tartalommenedzserként, majd digitális marketing specialistaként dolgozott a vállalatnál. A telekommunikációs terület sem ismeretlen számára, hiszen több évig a Red Bull MOBILE tartalommenedzsereként tevékenykedett.

Bár az Invitel közleménye nem említi, Éless legutóbbi munkahelye az Origo volt, ahol marketingvezetőként dolgozott 2016 és 2017 között.

Izgalmasnak és motiválónak tartom az Invitel online csapatának vezetésével járó feladatokat és kihívásokat. A Red Bullnál szerzett tapasztalataimmal egy sajátos, új nézőpontból menedzselhetem a kampányokat, emellett én is egy teljesen új szemléletmódot ismerhetek meg, és bővíthetem eddigi digitális marketing ismereteimet

– fogalmazott kinevezése kapcsán az új vezető.

Kihívás számomra a lakossági és kisvállalati ügyfeleket kiszolgáló Invitel, valamint a nagyobb vállalati és intézményi ügyfeleknek megoldásokat nyújtó Invitech Solutions online platformjainak fejlesztése, mindemellett meggyőződésem, hogy a hatékony online jelenlét elősegíti a pozitív ügyfélélményt és erősíti az ügyfelek márkahűségét

– tette hozzá az új vezető.

Az Invitelnél néhány napja további személyi változások is voltak. Ezek a felsővezetést érintették.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik