Média

Volt sanomás vezető cégénél a Mediacity lapjai

Ruszkai Nóra, Kürti István, Cserni Tímea
Ruszkai Nóra, Kürti István, Cserni Tímea
Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest volt vezérigazgató-helyettese is tulajdonosa tavaly óta annak a reklámértékesítő háznak, mely a jövőben többek között az IPM, a Családi lap, a CHIP Magazin, a Digitális Fotó és a Motorrevü újságok hirdetési felületeit is árulja majd. De a Mediacity lapjain kívül ők árulják a Daylight Media lapjainak felületeit is.

A LifeTime Media sales house csütörtöki bejelentése értelmében egy napokban aláírt szerződés alapján ők fogják értékesíteni ezentúl a Mediacity Magyarország Kft. portfóliójának hirdetési felületeit, azaz a CHIP Magazin, a Családi lap, a Digitális Fotó, az IPM és a Motorrevü magazinokban megjelenő reklámokat. (A Mediacity volt a Figyelőnek is a kiadója, de a Mediacity ellen még 2015-ben elindított, majd 2016-ben a cég fennmaradásával végződő felszámolási eljárás után ez a hetilap Schmidt Máriához került.)

Továbbá azt is bejelentették, hogy a Daylight Media kiadásában megjelenő ÉLETMÓDI egészség és szépség magazin és az EgészségABC magazin hirdetési felületeit is a Lifetime fogja értékesíteni.

A Daylight Médiával és Médiacityvel aláírt szerződések révén a LifeTime Media által képviselt fogyasztói magazin-portfólió tizenöt lapra bővült  – emelte ki Ruszkai Nóra, a Lifetime résztulajdonosa és társügyvezetője.Ruszkairól azt érdemes tudni, hogy évekkel ezelőtt ő volt a Sanoma Media Budapest Zrt. vezérigazgató-helyettese, majd egy ideig a Mediacity-nél is dolgozott a Figyelő megújításán, de onnan viszonylag hamar távozott. Tavaly viszont résztulajdont szerzett a Lifetime-ban.

Büszkék vagyunk arra, hogy új partnereinknek is köszönhetően független sales house-ként a nyomtatott média piac egyik legnagyobb, lassan megkerülhetetlen szereplőjévé váltunk. Ez már egy olyan nagyságú és minőségű portfólió, amellyel látványosan és egyben költséghatékony módon lehet elérni az A és B státuszú célcsoportokat, azokat a magas jövedelemmel rendelkező, felsőfokú végzettségű, véleményvezér embereket, akik a változó médiapiacon is a nyomatott sajtót meghatározó információforrásnak tekintik.

– ezt már Kürti István operatív igazgató tette hozzá. Kürti egyébként korábban ugyancsak sanomás volt, méghozzá ő volt a cég kereskedelmi igazgatója, vagyis ő felelt a médiavállalat reklámfelületeinek értékesítéséért.

A Lifetime jelenleg hét értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik a cég saját gyártású kiadványai mellett a BBC Goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos és immáron az Életmódi, a Páciens magazin, az IPM, a Családi lap, a Motorrevü, a Chip magazin és a Digitális Fotó hirdetési és szponzori felületeit értékesítik.

Médiaportfóliójuk különösen is látványos növekedését mutatja az alábbi fotó is.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik