Média

Változás a Burda Style magazinnál

Burda trendmagazin
Burda trendmagazin

Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit – jelentette be az az idén nyáron nevet váltott, több mint 25 éves múlttal rendelkező LifeTime. Az aktív, fiatalos nőket megcélzó Burda trend- és életmód magazin 66 éve van jelen a nemzetközi és 28 éve a magyar magazinpiacon.

„Célunk, hogy a mostaninál is nagyobb szeletet hasítsunk ki a magazin számára a hirdetési piacból – mondta el Kürti István, a LifeTime operatív igazgatója, aki további tervekről is beszámolt.

A Kossuth kiadó új termékét is ők értékesítik majd

Jövő februárban kerül a piacra a Kossuth Kiadó legújabb, angol licencmagazinja, a kissé provokatív Amiről az orvos nem mindig beszél címet viselő közérthető, tudományos hátterű egészségmagazin, amelynek szintén mi fogjuk hirdetési felületeit értékesíteni. Ezen kívül több kiadóval is folynak tárgyalások a további portfólió bővülésről. Jövőre a magazin és online értékesítési piac meghatározó szereplőivé kívánunk válni.

A LifeTime Sales House jelenleg több mint 10 magazin – többek között a BBC Good Food és BBC History kiadványok – értékesítéséért felel. A közel két éve létrejött reklámértékesítő ház hét értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal.

Ruszkai Nóra, Kürti István, Cserni Tímea
Ruszkai Nóra, Kürti István, Cserni Tímea

A LifeTime Media Kft. idén júliusban vette fel a jelenlegi nevét, miután a 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Litaretura Medica Kiadót megvásárolta Cserni Tímea valamint Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese, aki társügyvezetője is lett a cégnek. Csernit és Ruszkait Kürti István – a Sanoma volt kereskedelmi igazgatója – operatív igazgatóként segíti.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik