Média

Londonban terjeszkedik a magyar médiás cég

Londoni kirendeltséget nyitott, és egy helyi igazgatót is kinevezett a nemzetközi piacokon terjeszkedő magyar tulajdonú Whitereport.hu mediabrowser.

Korábban írtunk már róla, hogy a 100 százalékban magyar tulajdonú és eddig kizárólag női vezetőkből álló, médiapiaci adatokat gyűjtő és közlő Whitereport.hu mediabrowser külföldi vizekre evez. A friss fejlemény most az, hogy londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével folytatja bővülését a nemzetközi piacokon a cég.

A 2016-ban a legfontosabb nemzetközi startupkiállításaira is rendre beválasztott Whitereport számára ez az első nagy lépés a tervezett brit piaci induláshoz.

A londoni képviseletet a magyar vállalat finanszírozza a továbblépés érdekében. Ajit Devraj feladata a Whitereport média-adatbázis brit piaci adatfejlesztéshez szükséges tőke megszerzésének segítése, valamint a brit ügyfélkör kiépítése a magyar tulajdonos-ügyvezetővel. Ajit Devraj az elmúlt években olyan globális vállalatokkal dolgozott együtt mint a Diageo, az ASDA és a PwC London.

A Whitereport.hu kibővült csapata
A kibővült vezetőség

 

A londoni képviselet hatalmas dolog az életünkben. Az eddig saját tőkéjéből fejlesztett és üzemeltetett Whitereportról 2016-ban nemzetközi szinten is bebizonyosodott, hogy globális potenciállal rendelkezik. A londoni képviseletbe beruházással nem csak a több mint negyvenszer nagyobb, és világszinten az egyik legbefolyásosabb brit média-, illetve médiakutatási piacra lépünk, de egyúttal hatalmas lépést tettünk az első tőkebevonás folyamat elindításához – ekkora növekedéshez ugyanis már külső befektetés is kell

– nyilatkozta Incze Kinga, a vállalkozás alapító-ügyvezetője.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik