Média

Nemzetközi vizekre evez a médiapiaci adatokat közlő Whitereport

A 100 százalékban magyar tulajdonú és női vezetőkből álló startup, a Whitereport mediabrowser külföldi babérokra tör. Eközben megbízást adtak az Ogilvy Public Relationsnek.

Egy hétfői bejelentés szerint a Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy Public Relations kommunikációs ügynökség hírnévmenedzsmenttel, sajtókapcsolatainak kiaknázásával és kommunikációs tanácsaival segíti ezentúl a 2011-ben alapított magyar startup további sikereit.

A kizárólag női vezetőkből (Incze Kinga, Márton Szilvia, Nagy Tímea) álló, nagy médiapiaci tapasztalattal rendelkező Whitereport-csapat hazai kisvállalkozásként olyan különleges adatbázisszoftvert fejlesztett, amely egyedülálló módon kezeli a médiaipar adatait, illetve a média iparági eszközök új generációját képviseli cross-médiás jellege és könnyű használhatósága révén. Az adatbázis felhasználói így olyan információkat kaphatnak, amelyekkel időt és pénzt takarítanak meg, és döntéseiket az eddiginél alaposabb tényalapú szemlélettel hozhatják meg.

A Whiterport nemrég nyitott nemzetközi vizek felé, ők képviselték hazánkat április végén az Egyesült Államokban megrendezett Collision nevű startup börzén. A magyar vállalkozás az „előszűrés” során a konferencia ALPHA névre keresztelt programjába került, amelyet a különlegesen ígéretesnek tartott startupok számára hoztak létre. A Data Track kategória magyar kiállítójaként nem csak a médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat is egyedülálló módon kezelő adatbázis bemutatására volt lehetőségük a hazai fejlesztőknek, hanem az egyik legfontosabb kerekasztal-beszélgetés (Going Global: Navigating European tax and regulation) résztvevőjeként is megmutathatták magukat.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik