A LifeTime Media Sales House lett a Világjáró és a First Class magazinok egyes szegmenseinek kizárólagos értékesítője – tudtuk meg Kürti Istvántól, a cég operatív igazgatójától.
A sales House portfóliója ezzel már 12 médiakiadványból áll, idén szerezték meg többek között a BBC GoodFood, a BBC History, a Burda éz Amiről az… értékesítési jogait is.
Terveink szerint a portfóliónk még tovább bővül jövőre és lassan meghatározó szereplői leszünk a magyar havi magazin piacnak
– tette hozzá Kürti.
A LifeTime Media Kft. idén júliusban vette fel a jelenlegi nevét, miután a 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Litaretura Medica Kiadót megvásárolta Cserni Tímea valamint Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese, aki társügyvezetője is lett a cégnek. Ekkor kérték fel Cserni és Ruszkai mellé fel operatív igazgatónak az imént említett Kürti Istvánt, aki korábban szintén sanomás volt: ő volt a médiavállalat kereskedelmi igazgatója.
A közel két éve létrejött reklámértékesítő ház hét értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal.
Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)