Média

Újabb magazinok az egykori Sanoma-vezető cégénél

Két új magazinnal tovább gyarapodott a Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest egykori vezérigazgató-helyettese által felvásárolt Lifetime kiadó és sales house által értékesített médiaportfólió.

LifeTime Media Sales House lett a Világjáró és a First Class magazinok egyes szegmenseinek kizárólagos értékesítője – tudtuk meg Kürti Istvántól, a cég operatív igazgatójától.

A sales House portfóliója ezzel már 12 médiakiadványból áll, idén szerezték meg többek között a BBC GoodFood, a BBC History,  a Burda éz Amiről az… értékesítési jogait is.

 Terveink szerint a portfóliónk még tovább bővül jövőre és lassan meghatározó szereplői leszünk a magyar havi magazin piacnak

– tette hozzá Kürti.

A LifeTime Media Kft. idén júliusban vette fel a jelenlegi nevét, miután a 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Litaretura Medica Kiadót megvásárolta Cserni Tímea valamint Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese, aki társügyvezetője is lett a cégnek. Ekkor kérték fel Cserni és Ruszkai mellé fel operatív igazgatónak az imént említett Kürti Istvánt, aki korábban szintén sanomás volt: ő volt a médiavállalat kereskedelmi igazgatója.

A közel két éve létrejött reklámértékesítő ház hét értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal.

Ruszkai Nóra, Kürti István, Cserni Tímea
Ruszkai Nóra, Kürti István, Cserni Tímea

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik