A Boom magazin címmel elindított gazdasági tematikájú havilap az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni. A magazin induláskor meglehetősen alacsony, mindössze 2 ezer példányban jelenik meg, de kapcsolódik hozzá egy internetes tartalomszolgáltatás is www.boomonline.hu címen.
A lap azoknak a cégvezetőknek, vállalkozóknak, üzletembereknek, induló startupok alapítóinak szól, akik inspirációra vágynak, szívesen olvasnak üzleti sztorikat, és akik tanulni és tapasztalni akarnak. A magazin rovatai: Interjú, Cégvilág, Mások mondják… (vélemények), Üzleti coming out…, Trend, Karrier, Nem mellékes (üzleten kívül is van élet), Nem utolsó…, Üzletrõl, röviden.
A Boom első száma péntektől lesz kapható az újságosoknál, illetve fizethető elő.
Kocsi Ilona, a lap kitalálója és a kiadó Médiaboom Kft. tulajdonosa korábban a Világgazdaságnak és a Manager Magazinnak volt a főszerkesztője.
A teljesítmény a lényeg. És az ember, aki ezt eléri. Néha könnyen, máskor nehezebben. Néha tervezetten, máskor váratlanul. Néha szokásos üzleti modellel, máskor váratlan húzásokkal. Van miről mesélni, van miből tanulni. A BOOM inspirál, elgondolkodtat, bátorít. Ha másnak sikerült… A lényeg a kreativitás, a gondolkodás, a nyitottság. Ehhez adunk sztorikat, emberi történeteket, s elemzést, hátteret, trendeket is
– foglalta össze a Boom ars poeticáját és célját a tulajdonos-főszerkesztő.
Egyébként éppen egy éve indult egy sok szempontból hasonlónak tűnő konkurens üzleti lap, a K&K magazin. Ez utóbbi 5 ezer példányban jelent meg első alkalommal, és a kis-középvállalkozásokat célozza. A lapot Knapcsek Katalin és Nyomárkay Kázmér indították el.
(Kiemelt kép: Kocsi Ilona, a Boom főszerkesztője még a Világgazdaság főszerkesztőjeként egy rendezvényen. Fotó: MTI-archív)