Média

Új üzleti magazin a magyar lappiacon

A kis- és középvállalkozásokat célozza az új üzleti magazin, a K&K. Csütörtökön jelenik meg az első szám. A lapalapító két nagy múltú médiaszakember.

November 12-én, csütörtökön jelenik meg a K&K, a kis-középvállalkozások magazinjának első száma. Az 5 ezer példányban, kéthavonta piacra kerülő üzleti magazin alapítói, Knapcsek Katalin és Nyomárkay Kázmér közel két évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a média, illetve az üzleti magazinok piacán.

a K&K magazin borítója
a K&K magazin borítója

Sikersztorik, praktikus tanácsok és kapcsolatépítés

– Három fontos cél lebegett a szemünk előtt a lap indításakor – mondta Nyomárkay Kázmér. – Egyrészt szeretnénk beszámolni a magyar sikertörténetekről, amelyek nélkül ott sem tartana az ország, ahol most tart. Emellett persze hasznos és praktikus tanácsokat is szeretnénk kínálni a magyarországi közép- és feltörekvő kisvállalkozásoknak. De ugyanígy igyekszünk azt is elősegíteni, hogy ezek a cégek, valamint a multik közelebb kerüljenek egymáshoz, és olyan üzleteket tudjanak kötni, amelyek mindkettejük számára előnyösek. Előzetes piackutatásunk alapján egyértelművé vált, hogy szükség van a piacon egy olyan magazinra, amelyben nem a multik állnak a fókuszban, de nem is a még csak üzleti tervek szintjén sikeres kis startupok. Mi elsősorban a magyar középvállalkozásokkal foglalkozunk – mondta Knapcsek Katalin.

64+4 oldal

A magazin részben címlistás terjesztéssel jut el a meghatározó középvállalkozói körhöz, de emellett a nagyobb újságosoknál és előfizetéssel is hozzá lehet jutni.

A K&K magazin elsődleges célcsoportja: az 1 és 15 milliárd forint közötti árbevételű cégek, amelyek legalább 50 főt foglalkoztatnak. Az alapítók ezen belül kiemelt figyelmet fordítanak a vidéki cégek elérésére, hiszen a példányszám felét vidéken terjesztik. A prémium minőségben, 64+4 oldalon megjelenő K&K, a kis és középvállalkozások magazinja tartalma négy fő pillérre támaszkodik. A „sikeres középvállalkozások” blokkban olyan, ma már meghatározó középvállalatokat és azok tulajdonosait mutatják be, melyek története nemcsak érdekes, hanem tanulságos is. Az első lapszámban megszólal többek között Tóth Péter, a Lipóti Pékség, Cserpes István, a Cserpes Sajtműhely tulajdonosa, vagy például a szállás.hu alapítói, Dorcsinecz József és Varga Zoltán.

A második, „praktikus üzleti tanácsok” című blokkban többek között az EU-s pályázati lehetőségek, a HR, a marketing és az agrárvállalkozókat érintő témák kaptak helyet. A „befektetés” rovatban nagy összeállítás foglalkozik az idei év slágerbefektetésének számító ingatlanpiaccal. Szakértők mondják el, milyen befektetési lehetőségeket ajánlanak a jövő évre, de emellett a privátbankárok különleges világa is terítékre kerül.

A magazinban klasszikus életmód rovat is helyet kapott. Kalandozás a gasztronómia, utazás, borok és az autók világában.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik