A promócióban a magyar fogyasztókon kívül, többek között Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, valamint Ausztráliában és Új-Zélandon is részt vehetnek a tévénézők.
Az LG a Smart TV Premium Zone-ban teszi elérhetővé a FilmBox Live-ot. A felhasználónak mindössze annyi a dolga, hogy online aktiválja az ingyenes próbahónaphoz való hozzáférését.
A FilmBox Live-on keresztül nem csak a FilmBox TV csatornák élő műsorait nézhetjük, de mozifilmek széles kínálatából is válogathatunk az online videótárban. Az előfizetők számára így több mint ezer film és különböző on-demand (lekérhető) tartalmak válnak éjjel-nappal elérhetővé. Emellett az SPI International / FilmBox lineáris csatornák műsoraiba is betekinthetünk. A tematikus csatornák között megtalálhatunk két sportcsatornát, a FightBox HD-t és a Fast&FunBox HD-t, a dokumentumfilmeket sugárzó DocuBox HD-t, valamint a klasszikus művészfilmeket felsorakoztató FilmBox Arthouse-t. A divat- és a zenerajongóknak sem kell aggódniuk, hiszen érdeklődésüknek megfelelő tartalmat kínál a FashionBox illetve a 360TuneBox HD is.
Az LG-vel való együttműködés nagyszerű lehetőséget nyújt arra, hogy megismertessük a FilmBox Live-ot a tévénézőkkel, és ezzel színvonalas szórakozást biztosítsunk számukra. A FilmBox Live indulása óta együttműködünk a vállalattal, hogy on demand szolgáltatásunkat Közép-Kelet-Európában, a jövőben pedig globálisan is egyre szélesebb közönségnek nyújthassuk
– nyilatkozta Fülöp Tamás, az SPI International / FilmBox regionális operatív igazgatója.