Gábor Iván április 4-i hatállyal távozott a Café éléről, amelyet Szarvas László vesz át.
A fiatalabb generációk és azok kedvéért, akik már nem emlékeznének, Szarvas László nevéhez fűződik a hazai kereskedelmi televíziózás hajnalának egyik legvidámabb bakija, amely a TV2-n, a Jó estét Magyarország című esti közéleti műsorban fordult elő, Szarvast ugyanis túl korán adták adásba.
Na de vissza az ügynökséghez, ugyanis bejelentették azt is, hogy az ügynökségcsoporthoz tartozó Café Next Kft. neve ezentúl Café Communications Kft. lesz, ügyvezetője pedig Simon Zoltán lesz.
Gábor Iván egyébként tanácsadóként még ez év június 30-ig segíti a Café munkáját. A Café PR Kft.-t továbbra is Balaton Anita vezeti, és változatlanul Simon Attila irányítja a Café Design-t.
„A cafés éveim pontosan olyanok voltak, amiről mindenki álmodik: azzal foglalkoztam, amit szeretek, olyan emberekkel, akikkel élvezet volt együtt lenni”
– emelte ki a leköszönő Gábor Iván.
„Mindenkinek egyesével köszönöm, hogy társam volt ezekben az években ügyfélként, partnerként, cafésként. 20 év alatt felneveltem a Cafét, most elengedem, mint ahogy gyermekeim kezét is elengedtem, és megyek tovább az utamon.”
Szarvas László az alapítás óta dolgozik a Caféban. A Wikipedián elérhető életrajza szerint egyébként 1991-ben diplomázott a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakán. Az egyetemi évek alatt a Magyar Nemzet külpolitikai rovatánál, a Magyar Televízióban pedig a Panorámának és a Híradónak készített anyagokat. Tanulmányai egy részét Franciaországban és az Egyesült Államokban folytatta. Karrierjét a Renault Hungária kommunikációs igazgatójaként kezdte. 1995 végétől a brit tulajdonú Mmd PR ügynökség budapesti irodáját vezette, majd később a cég közép-európai regionális fejlesztéséért is felelt. 1998 januárjától a TV2 Tények és a Jó estét, Magyarország! című műsorának műsorvezető-szerkesztője volt, majd A Nagy Ő-ben műsorvezetőként segítette a szerelemre vágyókat. Később a TV2-n a Dolce Vita című műsor házigazdája lett. Szarvas egyébként már a televíziós újságírói tevékenysége mellett dolgozni kezdett a Café PR-nál, majd 2007-ben hagyott fel a televíziózással.
„Mostantól mint a Café vezetője azon leszek, hogy a csoport fejlődése a következő legalább másfél évtizedben is folytatódjon. Célom, hogy a Café a jövőben is képes legyen bármilyen integrált kommunikációs feladatot színvonalasan megoldani. Ügyfeleinek stratégiai partnereként – immár nemcsak Magyarországon, hanem az egész közép-kelet-európai régióban.”
Simon Zoltán 2006-ban csatlakozott a Caféhoz.
“Számomra a legnagyobb kihívás, hogy az ügynökség, ezen belül a Café Communications megtartsa legfontosabb belső értékeit. Ezen elsősorban az emberközpontú, a munkatársak igényeit és problémáit meghallgató attitűdöt értem. Eddigi és jövőbeni sikereinknek ez a kulcsa. Alapvető célkitűzésem, hogy munkatársaink és ügyfeleink továbbra is azt mondhassák: jó döntés volt a Caféhoz tartozni.”
A Café azzal a céllal alakult meg 2001-ben, hogy integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. Másfél évtized alatt a magyar piac meghatározó, egyik legnagyobb ügynökségcsoportjává vált. A Caféban ma Magyarországon több mint 120 ember dolgozik. Közép-Kelet-Európa 16 országára kiterjedő hálózatának (weCAN) több mint 30 független partnerügynökség a tagja, így összességében a régió egyik vezető kommunikációs ügynökségi szolgáltatója lett. Idén márciusban többségi tulajdonrészt is vásároltak a közösségimédia-szolgáltatásokat kínáló Be Social-ben.
(A kiemelt képen: Szarvas László)