A tranzakciót az ügynökség alapítója, Bitter Brunó jelentette be.
Az éppen 7. születésnapját ünneplő cég az egyik első Cluetrain Manifesto elvekre épülő digitális ügynökség Magyarországon. Az NWE mára több multinacionális vállalat digitális marketing partnere a régió több országában. Bitter Brunó továbbra is ellátja a társaság ügyvezetői feladatait, Starcz Ákos januártól, stratégiai igazgatóként csatlakozik a jelentős fejlesztések előtt álló ügynökséghez. (Starcz Ákos közgazdász, a Libri-Shopline Nyrt. vezérigazgatója.)
A bejelentés szerint folyamatos innováció és növekvő árbevétel jellemezte a Next Wave Europe elmúlt hétéves működését. Az elmúlt évek szakmai munkáját számos hazai és nemzetközi elismerés övezte, többek között 2012-ben az NWE volt az év kommunikációs ügynöksége (Kreatív PRizma), tavaly pedig Csehországban nyert Arany Effie-t az általa megalkotott L’Oreal kampánnyal.
“Meglátásom szerint a kreatív iparban megfigyelhető vertikális és horizontális integrációs kísérletek korlátozott eredményei rámutattak arra, hogy a tartós sikert egy harmadik út, a funkcionálisan integrált ökoszisztéma kialakítása jelentheti. Ebben a vállalati átalakulásban, üzleti transzformációban segít Starcz Ákos, a társaság – hazai digitális gazdaság számos szektorát és a régió e-kereskedelmét jól ismerő – új tulajdonosa” – emelte ki Bitter Brunó.
A Next Wave Europe már az idei évben megkezdi fókuszának jelentős kiterjesztését. Három üzletágának – stratégiai tanácsadás és tervezés, médiatervezés és vásárlás, valamint natív hirdetéskiszolgálás, tartalommarketing – erősítésével már 2015-ben komoly lépéseket tesz a teljes körű kiszolgálást nyújtó digitális ügynökséggé válásért – közölte az alapító.