A kamuhirdetés előtörténete szerint alkotója, Jesse Rosten egy álmatlan éjszakán a televíziót kapcsolgatva elcsípett egy telemarketinges adást, amiben néhány szépségápolási termékről szólva a klasszikus “ilyen volt, ilyen lett”-féle összehasonlítás szerepelt.
A filmkészítő nem bírta megállni, hogy ne szakmai szemmel nézze a fotókat, és számára bizony úgy tűnt, mintha ugyanazokat a képeket mutatnák másodjára, csakhogy retusálva. Először egy jóízűt nevetett, majd összedobta a fenti paródiát.
Az Adobe Photoshop elnevezésű képszerkesztő és fényképfeldolgozó szoftver “helyett” az Adobé Fotoshop csodálatos világába nyerhetünk betekintést, ahol a program segítségével bárki úgy nézhet ki, mint egy híresség – legalábbis virtuálisan, de hát naivitás azt hinni, hogy a közszereplőkre nem ez az igaz.
Kíváncsiak vagyunk, az amerikai cég mikor csap le az ötletes kisfilmre, és követeli az eltávolítását a videomegosztókról szerzői jogi igényre hivatkozva, illetve lecsap-e egyáltalán, hiszen végül is a sztárvilág elé tartott görbe tükör nem számára ciki, sőt a termék képességeit népszerűsítő ingyenreklám mindig jól jön.