Kultúra

Nem haraptak rá a magyarok a Love Islandre

Szeptember elején indult az RTL új realityje, a Love Island, amit legutóbb a Való Világgal kevert Éden Hotelként lehetne jellemezni. Az Index által megírt számok alapján nem mozgatta meg túlzottan a nézőket, az első hét 11 százalékos közönségarányát nem sikerült lényegesen feljebb tornáznia, mindössze a 11,6 százalékra, ami főműsoridőben nagyon alacsonynak számít. A 18-49-es korcsoportot így is bőven az RTL dominálja: a legnézettebb harminc műsorból húszat a csatorna ad, kilencet a TV2 és egyet az M4 (a magyar-szlovák EB-selejtezővel). A 39. hét legnézettebb műsora szokás szerint A mi kis falunk lett, így néz ki az élboly a 18-49-es korcsoportra vetítve:

  • 1. hely: A mi kis falunk, 375 769 néző, 27,1 százalékos közönségarány
  • 2. hely Sztárban sztár leszek, 22,6 százalék
  • 3–7. hely: Drága örökösök
  • 8. hely: a Jófiúk harmadik része.
  • 9. hely: Ázsia expressz
  • 10. hely: magyar-szlovák meccs

Kiemelt kép: RTL

Ajánlott videó

Olvasói sztorik