A Super Bowlnál a reklámok legalább annyira fontosak, mint a Patriotsnak Tom Brady. Mindig akadnak mellényúlások, fontos előzetesek, és igazán jó hirdetések is, amik nagyságrendekkel kreatívabbak, mint egy átlagos hétköznap este. Idén is volt minden Serena Williamstől a Trónok harcán át a Backstreet Boys legújabb tagjáig. Az összeset nem raktuk ide, de a legemlékezetesebbeket igen.
Bumble
Az nem igazán derül ki, hogy Serena Williams mit akar nekünk eladni, de motiválni azt tud. A Bumble egy társkereső applikáció, és a sportoló arra kér bennünket, hogy ne várjunk, alakítsuk mi a sorsunkat!
Mercedes-Benz
Az autós reklámok mindig a Super Bowl nagyágyúi, és még akkor is lelkesítő az alábbi egy perc, ha soha az életben nem tudunk megvenni egy A-osztályú Mercit. Azért Willyt még kiszabadíthatjuk.
Bud Light
Attól még, hogy a sör összeolvadt Westerossal, nem lesz jobb az alábbi reklám, de legalább láthatunk sárkányt az utolsó évad kezdete, azaz április előtt.
Skittles
A Skittles cukorka egészen eltávolodott a klasszikus reklámok világától, és a Dexterrel befutott Michael C. Hallal egy komplett musicalt forgattak le.
Pepsi
Lehet kritizálni az alábbi videót, hogy nincs sok értelme, de azért amiben Steve Carell van, az nagyon rossz nem lehet. A Pepsi Cardi B-t és Lil Jont tette az office-os Carell mellé, akiből persze abszolút hiányzik Cardi B temperamentuma.
Amazon
Harrison Ford és az Amazon nagy találmánya, Alexa csap össze, görbe tükröt tartva elénk, mi történne, ha a kutyáknak is járna egy beszélő társ Alexa személyében.
Stella Artois
Sarah Jessica Parker videóját már megmutattuk, de az igazi premier a Super Bowl alatt történt. Parker újra Carrie Bradshaw szerepébe bújt a Szex és New Yorkból. Carrie természetesen alapból nem sörözik – bár egyszer még böfögött is Aidan Shaw mellett egy asztalra várva –, a Stella Artois-ért cserébe kivételesen leváltotta a cosmopolitan koktélt.
Doritos
Semmiképpen sem szeretnénk a nosztalgiavonat már így is tömött szerelvényeire felülni, a Backstreet Boysot sem sírjuk vissza, viszont nem gondoltuk volna, hogy Chance the Rappert valaha szeretnénk egy ilyen koreográfiában látni. Abszolút megérte.
Microsoft
A Super Bowl alatti reklámok mindig két kategóriába esnek: vicces vagy megható. Az utóbbi abszolút győztese a Microsoft, ami olyan gyerekeket mutat be, akik hagyományos eszközökkel nem évezhetnék ugyanazokat a játékokat, mint egészséges társaik. Szerencsére nekik sem kell már hiányt szenvedniük.
Hyundai
Jason Bateman az utóbbi években ért a csúcsra, érdemes például az Ozark című, netflixes sorozatban megnézni, egy új arcát mutatta meg. Most visszatért a gyökereihez, és humorral adja el a Hyundai-t. Liftes fiúként viszi szörnyebbnél szörnyebb helyekre az utasokat, míg elérnek a felső emeletre, az álomkocsihoz. Az egyik állomás egy vegán vacsora, amin a PETA persze egyből kiakadt, pedig csak egy átlagos poénról volt szó.
Walmart
Az áruházlánc a házhozszállítást népszerűsítette a leghíresebb autókkal.
NFL
A 100 éves játék egy elég jó emléket kapott az évfordulóra, ahogy mindenki ráveti magát egy labdára egy bálterem kellős közepén. Az utóbbi hónapok botránya után jól jön az NFL-nek a pozitív reklám.
Washington Post
Egyáltalán nem szokása az újságoknak méregdrága reklámspotokat vásárolni a Super Bowl idején, de az Amazon-vezér, Jeff Bezos novemberben meggondolta magát: 5,25 millió dollárt tapsolt el 60 másodperc alatt. Tom Hanks narrációjával az újságírás fontosságára, a hiteles tájékoztatásra, és a munkájuk miatt életüket vesztő újságírókra hívták fel a figyelmet, többek között a Dzsamál Hasogdzsira, akit tavaly öltek meg Isztambulban, Szaúd-Arábia konzulátusán.
Bubly
Az egyik legviccesebb reklám egy szódát reklámozó cégé, akit a mostanában ritkábban látott Michael Bublé támogatott. A romantika és a karácsony királya a nevére vette az üdítőt.
Budweiser
A szélben lobogó fülű kutyát bármeddig el lehetne nézni.
Turkish Airlines
A légitársaság filmelőzetesnek álcázott reklámja egyértelműen a középmezőnyben foglal helyet.
Michelob Ultra
Zoë Kravitz technikáján azért látszik, hogy nem gyakorlott ASMR-ozó (az alábbi linkre kattintva mindent elmagyarázunk), de legalább kiderült, hogy finom hangokkal is el lehet adni alkoholt.
Colgate
A képzeletbeli dobogóra a Colgate mindenképpen felállhat az auránkba lógó emberek egyetlen mentsvárával. Mindenkinek van egy olyan kollégája, barátja, akárkije, aki három lépéssel közelebb merészkedik az arcunkhoz a kelleténél, amire pláne nincs mentség, ha szájszaggal rendelkezik az illető. Ezt a problémát legalább Luke Wilsonnál megoldja a fogkrém.
Mr. Peanut
Az utolsó reklám egyedül azért érdekes, mert benne van Charlie Sheen. Egy pillanatra,
Kiemelt kép: YouTube