Nincs abban semmi meglepetés, hogy kritikai bukás ide vagy oda, Adam Sandlert imádják az emberek. Így aztán a Netflix pontosan tudta, milyen lovat vesz amikor leszerződött egy rakás saját gyártású filmre a színész-rendezővel. De arra mégsem biztos, hogy számítottak, hogy ennyire jól mennek majd a filmjei: a legfrissebb riportjuk alapján a Netflix előfizetői már több mint félmilliárd órát töltöttek Adam Sandler filmjeit nézve a 2015-ös The Ridiculous 6 megjelenése óta. Ezt a The Do-Over követte alig egy évvel később, az első négy megrendelt film harmadik darabja, a Sandy Wexler pedig múlt héten került ki. Hogy a félmilliárdos nézettség csak erre a három Netflix-darabra, vagy a régebbi, de náluk is elérhető filmekre együtt vonatkozik, arról nem szól a hír.
mint ismeretes, Sandler először négy filmre írt alá a Netflixszel, ezt a dealt bővítették ki nemrégiben még négy filmmel, amelyek ugyanúgy exkluzívan a hálózat számára készülnek majd. A The Ridiculous 6 kapcsán már jöttek hírek a Sandler-filmek pozitív netflixes fogadtatásáról, az ugyanis a Netflix legnézettebb első 30 nappal rendelkező filmje volt.
Adam Sandler a filmvilág egyik vezető komikusa, és a filmjei bizonyítottan kiemelkedően sikeresek az előfizetőink körében. Izgatottak vagyunk, hogy kibővíthetjük az együttműködésünket, és a Happy Maddison csapatával tovább nevettethetjük együtt a világot.
– nyilatkozta Ted Sarantos, a Netflix tartalomért felelős vezetője.