Az internet régóta meghatározó szerepet tölt be az üzleti életben, és ma már nélkülözhetetlen a cégek működéséhez, versenyképességük megőrzéséhez. Az Invitel legújabb kutatásában azt vizsgálja, hogyan használják ki a hazai kisvállalatok az internetes kommunikáció- és marketing adta lehetőségeket. Válaszaival most bármely vállalkozás hozzájárulhat a felmérés sikeréhez.
„Folyamatosan törekszünk arra, hogy minél jobban megismerjük ügyfeleinket és a valós igényekre reagálva alakítsuk ki szolgáltatásainkat. Rendszeresen végzünk felméréseket is. A Vállalkozásom a weben című kutatásunk kiemelkedően fontos számunkra, hiszen segítségével még jobban megismerhetünk egy különleges ügyfélkört, akiknek igényei a lakossági- és nagyvállalati igények között helyezkednek el, egészen egyedi szokásokkal és attitűdökkel” – mondta Iski István, a társaság lakossági- és kisvállalati marketingigazgatója.
A több szem többet lát elve a kérdőívek esetében is érvényes, hiszen minél többen és minél különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez, annál hasznosabb és sokszínűbb eredményeket várhat majd az infokommunikációs vállalat. A Profi szolgáltatásokat például egyre többen veszik igénybe. A Profi portfólió leginkább azért kedvelt a vállalkozások körében, mert profiljuktól és igényeiktől függően szabadon összeválogathatják, azaz teljes mértékben kombinálhatják egymással az egyes szolgáltatásokat – így külön-külön választhatnak a vezetékes internet-, a telefon- és a TV-szolgáltatás csomagok közül.
A közösségi média platformok (például Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn) és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök (például weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő chat) jelentősen megnövelték a kisvállalatok kommunikációs- és hirdetési lehetőségeit. De vajon melyik iparágban és hogyan használják ezeket a kisvállalkozások a mindennapokban? A többi között ezekre a kérdésekre keresi a szolgáltató a válaszokat legújabb kutatásában, amelynek eredményeihez bármely kisvállalat hozzájárulhat, ha kitölti az itt található kérdőívet.
Az Invitel belső elemző csapata értékeli az online kérdőív eredményeit, és a tapasztalatokat természetesen nem csak a szolgáltatások fejlesztéséhez használják fel, az általános és publikus statisztikai adatokat a nagyközönséggel is hamarosan megosztják a sajtóban és a Profi kisvállalati blogon.