A vállalat marketing- és termékfejlesztési osztályának vezetőjével a Kreatív Online készített interjút. Nemes-Smucz Katalin a 2015-ös várakozásaikról elmondta: az energiapiac szereplői a nagy változások korát élik – nem csak Magyarországon. Néha egymástól függetlenül, néha egymásba fonódva, de mindenképp egyszerre zajlik egy korszakváltó technológiai revolúció (elmozdulás a megújuló energia, a decentralizált energiaelosztás irányába), illetve egy piacszabályozási szemléletmódváltás.
„Az ágazat szereplői óriásinak ígérkező paradigmaváltás részesei-résztvevői, és ez a tradicionális hazai energiaszolgáltatókra most hatványozottan igaz. Mindezek dacára, vagy talán épp ezek okán én derűlátó vagyok, ugyanis az ELMŰ-ÉMÁSZ ezeket a változásokat – bármennyire sablonos is leírni… – valóban lehetőségként kezeli. A cég hatékonyabb működésre törekszik, nem pusztán a szlogenek szintjén tűzte zászlóra az innovációt, folyamatosan jövünk elő új szolgáltatásokkal, megoldásokkal és üzletágakkal” – fogalmazott az osztályvezető.
A marketingcélokra kitérve hozzátette: céljuk megmutatni, megismertetni és eladni az újat. „Tőlünk az ügyfelek eddigi történelmünk során – és ez az elmúlt 120 évet jelenti – egy dolgot vártak, illetve vásároltak: villamos energiát. Ez változik most nagyot, azzal, hogy új területekre lépünk: napelem és egyéb megújuló technológiák, biztosítási szolgáltatás, elektromosautó-töltési megoldások, energiahatékonyságot szolgáló smart eszközök jelennek meg kínálatunkban.
Mindezek jegyében vágtunk bele tavaly egy önálló új brand, az enHome életre hívásába. Az új márkanév olyan új, innovatív üzletágat takar, amely szervezetében, működési elveiben, arculatában, imázsában és marketingkommunikációjában is teljesen független, önálló entitás a cégcsoporton belül” – összegezte Nemes-Smucz Katalin.
Szalay Dániel