A fúzió mindhárom szereplője a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. jelenlegi leányvállalata, amelyek összbevétele 80 millió euró, és 44 irodában összesen 830 tanácsadót foglalkoztatnak.
Az összeolvadásban részt vevő vállalatok közül az Mmd a legnagyobb vállalati kommunikációs, public affairs és PR-ügynökség a kelet-közép-európai régióban és a FÁK országaiban, a Grayling elsősorban Észak-Amerikában, a csendes-óceáni térségben és Kínában tevékenykedik, míg a Trimedia International egy nyugat-európai PR-hálózat.
Az Mmd közleményében hangsúlyozta: az új, három kontinensre kiterjedő hálózattal rendelkező globális PR-ügynökség a Grayling márkanév alatt fut majd. Az új vállalat ügyvezetője a Trimedia International jelenlegi ügyvezető igazgatója, Michael Murphy lesz. Az Mmd 1995-ben nyitotta meg magyarországi irodáját, amely várhatóan 2010 januárjától veszi át a Grayling nevet.