A gazdasági helyzet komoly kihatással lehet arra, hogy a hirdetők mennyi pénzt hajlandóak fizetni az év legnézettebb amerikai tévéműsora, a Super Bowl döntő közben vetített reklámokért – írja az Advertising Age. Legutóbb nem sikerült a tervezett 3 millió dolláros áron értékesíteni az összes reklámhelyet, így a közvetítés előtti napokban az NBC különféle kedvezményes ajánlatokkal bombázta a potenciális hirdetőket.
Jövőre az illetékes CBS állítólag csomagban fogja kínálni az amerikai foci döntő reklámhelyeit, az árat pedig a médiavásárlókra bízza: nekik kell eldönteniük, mekkora összeget szánnának a hirdetésekre. A tévécsatorna ezt követően eldönti, áll-e az alku vagy sem. A márkák így nem csak a mérkőzés előtti összefoglalókban és a reklámszünetekben képviseltethetnék magukat a képernyőn, hanem a közvetítés alatt is megjelenhetnének bizonyos formákban a termékeikkel, üzeneteikkel.