A „Budapest Adventure” nyári kampányt június elsején, a budapesti vendégforgalom élénkítése érdekében indították. A kampányban a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt. és a Budapest Airport Zrt. vesz részt.
A Budapestet mint turisztikai desztinációt népszerűsítő, külföldi piacokat célzó kampány weboldalán, a www.budapestadventure.com-on az elmúlt két hónapban összesen 75 ezer látogatót regisztráltak, ami várakozáson felüli eredmény – ismerteti a közlemény. A honlap iránti érdeklődés növekszik, ezért döntöttek a részt vevő szervezetek a kampányidőszak meghosszabbítása mellett.
Az MT Zrt. és a turisztikai szolgáltatók téli közös kampánya is sikeresen zajlott: 53 ezer vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2008. november 1. és 2009. március 31. között Budapesten, csaknem 3000-rel többet, mint a tavalyi szezon hasonló akciójában.