Az elmúlt négy év alatt éppen négyszeresére emelkedett a naponta internetező hazai látogatók száma, míg a havonta legalább egyszer a világhálóra csatlakozók köre valamivel több mint két és félszeresére nőtt. A két mutató eltérő növekedésének hátterében a jó minőségű otthoni internetelérések számának jelentős gyarapodása áll. 2004 januárjában munkaidőben 30-40 százalékkal többen neteztek, mint az esti órákban, ma viszont egyértelműen az esti órákban, 18 és 20 óra között tetőzik a forgalom. A hazai internetpenetráció növekedésének motorja az otthoni használat dinamikus erősödése.
Az elérések változása maga után vonja a rendszeresen internetezők összetételének átrrendeződését is. A férfiak jellemzően élen járnak az új eszközök felfedezésében, ezért a kezdeti években jelentősen többet interneteztek, mint a nők. Mára egyre több családban mindennapos eszközzé, információforrássá vált a net, amit a nők is készségszinten használnak, így a nők számbeli hátránya mindinkább eltűnik. A két nem internetezési szokásai között egyre határozottabb különbségek figyelhetők meg: a nők munkaidőben jóval aktívabbak, míg a férfiak inkább az otthoni netezésben járnak élen. A nők napirendjének szerves részévé válik az internetezés, míg a férfiak esetében ez kevésbé határozottan épül be a napi ritmusba. Ezek a folyamatok a nők arányának további növekedését vetítik előre.
A diákok az iskolában csak korlátozott ideig férnek hozzá az internethez, így esetükben döntő jelentőségű az otthoni elérések terjedése. Szabadnapokon a világhálóra látogatók 38 százaléka 24 éven aluli, vagyis ez a korosztály fontos szerepet vállal a hazai, különösen az otthoni internetforgalom növekedésében.
A táblázat az elmúlt négy év során leggyorsabban növekedett hazai site-okat mutatja a Medián WebAudit által mért 2004. és 2008. januári átlagos belföldi látogatószámok alapján. A táblázat nem tartalmazza a 2004 óta indult sikeres website-okat, mint a Myvip, a Hotdog vagy a G-portál. Hasonlóképpen nem szerepelnek a listában az utóbbi években népszerűvé vált szolgáltatások, mint például a blogok, amelyeket együttesen naponta negyedmillióan, havonta másfél millióan olvasnak.