A Délmagyar.hu az utóbbi napokban számos panaszt kapott olvasóitól, hogy a számlát nem, csak fizetési felszólítást, kikapcsolási értesítőt és büntetésről szóló papírt kaptak, és még a postaköltséget is rájuk terhelné a szolgáltató. Amit kikérnek maguknak az ügyfelek.
A GDF SUEZ lakossági gázfogyasztóiról van szó. Ez az a cég, amely már szeptember vége óta (elsőként) az állami közműszolgáltató tulajdona lett. Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. szakmai irányítása alatt álló FŐGÁZ vásárolta meg a társaságot, a név maradt a régi (GDF SUEZ).
A lap érdeklődésére az ENKSZ azt válaszolta: a késedelmes számlaküldéssel kapcsolatos panaszokat a GDF SUEZ kivizsgálta.
A lefolytatott vizsgálat eredménye alapján döntenek a szükséges megelőző, javító intézkedésekről.