Pénzügy
számla és csekk (Array)

Jobban értjük a gáz- és villanyszámlát, mint eddig

Tamásné Szabó Zsuzsanna
Tamásné Szabó Zsuzsanna

gazdaságos. 2015. 06. 26. 11:51

Egy felmérés legalábbis ezt mutatja. Mindenesetre a hatóság igazolva látja, hogy annyit nyaggatták a szolgáltatókat.

Korábban a témában:

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a korábbi évekhez hasonlóan 2014 őszén is kérdőíves vizsgálatot indított a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére. Ennek egyik kiemelt területe a számlákkal kapcsolatos vélemények gyűjtése és elemzése.

A számlák érthetőségének megítélése az elmúlt években kritikus területnek számított, ezért több intézkedés is történt a számlák értelmezhetőségének javításáért. A fogyasztók elégedettségének alakulásán a hatóság szerint meglátszik az intézkedések hatása. Országosan a megkérdezett lakossági fogyasztók villamos energiánál 88, földgáznál 86 százaléka jónak minősítette a számla értelmezhetőségét.

Így voltunk megelégedve a gázszámla érthetőségével 2013-ban:

számla gáz 2013 (Array) 

és 2014-ben:

számla gáz 2014 (Array) 

Így voltunk megelégedve a villanyszámla érthetőségével 2013-ban:

számla villany 2013 (Array) 

és 2014-ben:

számla villany 2014 (Array) 

A felmérés azt is vizsgálta, hogy azoknak, akik továbbra is nehezen értelmezik a számlát, mi okoz nehézséget. Ilyen gondjaik voltak a gázszámlával:

gázszámla gondok (Array) 

Ezek voltak a problémáik a villamos energia számlával:

villanyszámla gondok (Array)

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.