A Díjnet és az Elmű, illetve a Távszámla között január 15-én megszűnt a szerződéses kapcsolat. Az a 70 ezer ügyfél, aki eddig a számlakézbesítőkön keresztül fizetett, átregisztrálhatott az Elmű online felületére. Csakhogy a Díjnet is újra jelentkezett az ügyfeleknél.
Az átregisztrálás rendben zajlott
Mint az Elműtől megtudtuk, az átregisztrálással nem volt különösebb probléma. Boross Norbert kommunikációs igazgató szerint mindössze 9 panasz érkezett az átállással összefüggésben.
A 70 ezer ügyfél mintegy 80 százaléka már biztosan az áramszolgáltató online rendszerén keresztül fogja megkapni a következő számláját. Arra számítanak, hogy 90 százalék biztosan átregisztrál, a maradék 10 százalék pedig papíralapú számlát fog kapni.
A Díjnet is bejelentkezett
A szerződésbontás ellenére meglepő módon emailben ismét jelentkezett a Díjnet is az Elmű-s ügyfeleknél. Méghozzá azzal a felkiáltással, hogy megoldották, hogyan lehessen továbbra is rajtuk keresztül fizetni.
Ezek után az Elmű is írt egy elektronikus levelet az ügyfeleknek, amiben a közvetített elektronikusszámla-bemutatás kockázataira hívja fel a figyelmet. Vagyis a Díjnet-akció veszélyeit ecsetelik. Ebben az szerepel, hogy az Elmű megdöbbent, amikor a Díjnet ajánlatáról tudomást szerzett, mert velük nem egyeztetett a cég.
Boross Norbert azt mondta, ő sem érti, mire fel született a Díjnet levele, hiszen a két cég között nincs már szerződéses kapcsolat. Kérdeztük a Díjnetet is az akciójukról, de válasz még nem érkezett tőlük.