Gazdaság

Kitálalt egy kisvállalkozó, mekkora kárt okoz nekik és a megrendelőiknek a DPD-s csomagmizéria

Czeglédi Zsolt / MTI
A DPD Hungária csomagszállító cég regionális depója a debreceni repülőtér logisztikai bázisán az avatás napján, 2018. március 23-án.
Czeglédi Zsolt / MTI
A DPD Hungária csomagszállító cég regionális depója a debreceni repülőtér logisztikai bázisán az avatás napján, 2018. március 23-án.
Egy DPD-partner kisvállalkozás szemüvegén keresztül mutatjuk be, milyen anyagi és erkölcsi károkat okozhat, ha a futárcég nem tudja időben kiszállítani a megrendeléseiket.

Egy egyedi termékeket gyártó és forgalmazó magyar kisvállalkozás arra hívta fel a figyelmünket, milyen lehetetlen helyzetbe kerülnek amiatt, hogy a DPD futárszolgálatnál gondok vannak a kiszállításokkal. A kisvállalkozást vezető Tibor szerint az a baj, hogy az általuk feladott, utánvétellel elküldött csomagokat nem fogják átvenni a vevőik, ha azok nem érkeznek meg karácsony előtt. A tapasztalatuk legalábbis az, hogyha a futárszolgálat megcsúszik, és a vevőik nem kapják meg időben a megrendelt egyedi terméket, egyedi ajándékot, akkor később már nem veszik át. Így aztán az át nem vett csomagok valamikor karácsony után visszakerülnek a kisvállalkozáshoz, és azokat senki másnak nem fogják tudni eladni, mert a vevők személyes igényei szerint készültek. Magyarul ez mind kuka lesz, és senki nem fizeti ki nekik az előállítás költségeit, plusz a szállítási, visszaszállítási költségeket is bukták.

Ahogy most látják,

A teljes cikket előfizetőink olvashatják el.
Már csatlakoztál hozzánk? Akkor a folytatáshoz!

Már előfizető vagyok,

Ajánlott videó

Olvasói sztorik