A teljes Gránit-kampány kreatív koncepció kidolgozásával a bank a BDPST Konceptet bízta meg, az új arculatot pedig a Graphasel Design Studio készítette – írta a Média1.hu.
A BDPST Koncept a BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zrt. leányvállalataként Orbán Viktor miniszterelnök veje, Tiborcz István érdekeltsége. A cég ügyvezetője Tiborcz házastársa, a miniszterelnök legidősebb lánya, Orbán Ráhel.
Elhagyja a piros-fehér-zöld nemzeti színeket és kékes-lilás színre vált a Gránit Bank logója. A Tiborcz István cégéhez tartozó pénzintézet arculatában domináló új színeket értékes ásványok színei inspirálták.
Tiborcz István 2021 decemberében szerzett tulajdont a Gránit Bankban. Tavaly decemberben tőkeemelés volt, azzal nőtt 44,8 százalékra a Tiberis Digital tulajdonrésze, amely mögött a miniszterelnök vejének cégcsoportja, a BDPST Group áll.
A bank hétfői közleménye szerint e héttől megújult arculattal, az „Ott vagyunk Neked” üzenettel jelentkeznek, jelezve a fiatalok iránti elkötelezettségüket és azt, hogy gyakorlatilag minden fontos élethelyzetben, minden korcsoportban kínálnak digitális megoldást.