Farkas Norbert / 24.hu
Gazdaság

Orbán Ráhel saját cége is több lábra állt

A bababolt mellett bővítette tevékenységi körét.

Orbán Ráhel tavaly nyáron alapított cége, az Odu Store Kft. babaholmik árusításával foglalkozik a Hegyvidék bevásárlóközpontban, ám nemrég a reklámügynökségi tevékenységgel is bővítette profilját – írja a hvg360, amely szerint márciusban az italszolgáltatást vették fel azért, hogy kávézó is működhessen a bababoltban, ahol közösséget szeretnének építeni.

A reklámpiac otthonos terep Orbán Ráhelnek, a minap előadást is tartott a Brandfesztiválon, a Republic Group reklámcég podcastjában pedig arról beszélt, milyen szakmai feladatai vannak a BDPST Koncept Kft. vezetőjeként.

A portál rákérdezett, hogy az Odu Store tervez-e reklámügynökségi szolgáltatást nyújtani tulajdonosa munkáltatójának, de erre nem kapott választ. Mint írták, az sem kizárt, hogy saját magát reklámozza majd, hiszen sok hasonló profilú kiskereskedelmi cég is ezért vette fel listájára ezt tevékenységet.

Orbán Ráhel a bababolt megnyitásakor azt mondta, mindegyik árucikket ő maga választotta ki, hosszú távon pedig szeretnének létrehozni egy saját márkát, a BDPST Koncepttel dolgoznak a BOTANIQ brand sport klub stratégiájának megalkotásán, ahol egy ODU Kids Club is helyet kapna.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!