Gazdaság

Orbán Ráhel a Marriott új budapesti szállodájának brandingjén dolgozik

Koszticsák Szilárd / MTI
Koszticsák Szilárd / MTI

Orbán Ráhel és csapata jelenleg az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Kiemelt céljuk, hogy történelmi múlton alapuló narratíván keresztül hosszútávú hazai és nemzetközi sikereket érjenek el” – szúrta ki a BDPSZ Zrt. honlapján az Mfor.hu.

Orbán Ráhel, a miniszterelnök lánya júniusban lett ügyvezető a férje, Tiborcz István tulajdonában lévő ingatlanos cégcsoport BDPST Koncept Kft. nevű leányvállalatában. A közlemény szerint a BDPST Koncept „elsősorban a tulajdonosi igényeket felmérve, majd vizsgálva a piaci trendeket és lehetőségeket, segítséget nyújt a tervezés folyamán egy olyan narratíva kialakításában, mely alapot ad egy új termék, hotel vagy étterem megszületéséhez, fejlesztéséhez. A későbbi szakaszban a narratíva mellett a márka megalkotásában is részt vesz kreatív csapat bevonásával. Nem áll meg a tervezői szakaszban, hanem végigkíséri a fejlesztési és építési folyamatokat, majd bevezeti a terméket a piacra.”

A BDPST Group portfóliójába tartozó hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításával a BDPST Hotel Management foglalkozott korábban, azon belül pedig Orbán Ráhel és csapata. A jövőben Orbán Ráhel ügyvezetésével önálló entitásként fog működni a BDPST Koncept. Mint kiderült, Orbán Ráhel csapata csapat számos márka koncepciójának kialakításán dolgoztak már: az ő munkájukat tükrözi a BOTANIQ Turai Kastély, az Alice Hotel, az 1700-as években épült Andrássy Kúria & SPA, valamint a Budapest szívében található Hotel Dorothea is. Az azonban nem derült ki, hogy a Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingje pontosan mit takar.

Kapcsolódó
Hét év alatt 15 milliárd forintot keresett a bérből és fizetésből élő Orbán Viktor családja
Bérből és fizetésből valóban nem keresett kiugróan sokat a miniszterelnök.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik