Hétfő reggel óta nem érhető el a NAV Ügyfél Contact Centere (ÜCC), amelyen adózási ügyeket lehetett intézni – írta a Magyar Könyvelők Országos Egyesülete a weboldalán. A 1819-es számot hívva a rendszer nem is kapcsolja az ÜCC-t, vagy a beazonosítás után közli, hogy a „hívását nem tudjuk fogadni”.
Úgy tudjuk, műszaki probléma adódott, és már vizsgálják. Kérdeztük a NAV-ot is, mikorra várható a helyreállítás – amint válaszolnak, frissítjük cikkünk.
Az MKOE emlékeztet rá, hogy a NAV javaslatára a Pénzügyminisztérium szüntette meg azt a korábbi lehetőséget, hogy minden adóigazgatóságra lehessen azonosított módon telefonálni, így 2021-től Csongrád, Baranya és Fejér megyében fogadják az ügyintézők a hívásokat. A könyvelőegyesület szerint az ÜCC színvonala a változtatás óta jelentősen romlott.