Panaszkodott olvasónk, hogy negyedik napja nem tudja elérni az Elmű-Émászt telefonon a megadott ügyfélszolgálati számokon. Tapasztalata szerint vagy foglaltat jeleznek a számok, vagy pedig kicsengenek, de félórás várakoztatás után sem történik semmi.
Az energiatársaság a 24.hu-nak elismerte, az utóbbi időben valóban megnövekedett telefonos ügyfélszolgálatukon a forgalom, több okból is. Egyrészt, mert ügyfeleik egy része a pandémia első hulláma után, személyes ügyfélszolgálati irodáik újra nyitását követően is (érthető okokból) a telefonos ügyfélszolgálatot választja. Ez a nap bizonyos óráiban átmeneti túlterhelést okoz call centerükben. Tetőzi továbbá a túlterheltséget, hogy az elmúlt héten/napokban számos települést ért el rendkívüli vihar. Emiatt is igen jelentősen megnövekedett a hívások száma, ennek utóhatásait most is érzik még.
Érdemes lehet online ügyintézni
A telefonos ügyfélszolgálat esetleges túlterhelődése esetén ügyfeleik számára a 24 órában rendelkezésre álló olyan online megoldások használatát javasolják, mint a például a weboldalukon található önkiszolgáló ügyfélszolgálatét, ahol az ügyfélszolgálati ügyek feldolgozása akadálymentesen és biztonságosan megvalósítható. A fejlesztések eredményeként itt is megkezdhető például az egyik leggyakoribb ügytípus, a fogyasztóváltozás intézése, amely ingatlanok tulajdonosváltásakor mindenképpen szükséges. Az onnline ügyintézéssel pedig az ügyfeleknek nem kell kimozdulniuk otthonukból.
Hasonlóan hasznos megoldásként említették még az ELMŰ-ÉMÁSZ EnergiApp mobilappjukat, ahol szintén megtörténhet a mérőállás-bejelentés, a részfogyasztás módosítása, az előre fizetős mérő feltöltése vagy a közvilágítás hibabejelentése.
A telefonos ügyfélszolgálat túlterheltsége miatti kellemetlenségekért ezúton is elnézést kértek, jelezve, folyamatosan dolgoznak a kapacítás bővítésén.
Kiemelt kép: Kummer János, 24.hu