Három újabb településen és vonzáskörzetükben indította el internetes bevásárlási szolgáltatását csütörtökön a Tesco. A most bekapcsolt miskolci, tatabányai és szombathelyi régiók 96 településével együtt immár az ország 214 különböző pontjáról kérhetnek házhozszállítást az áruházlánc vásárlói – adta hírül a brit multilánc. Így országosan összesen már mintegy 1,7 millió háztartás számára érhető el szolgáltatásuk, és az eddigiek mellett további 85 munkatárs számára biztosít munkalehetőséget.
Hamarosan azonban elindul a házhozszállítás is 12 autóval.
Az áruházlánc magyaoroszági ügyvezető igazgatója, Pártos Zsolt kiemelte, fontos számukra – különösen a jelenlegi, rendkívüli helyzetben – hogy mindenkit el tudjanak látni élelmiszerrel, és egyre nagyobb igény van most arra, hogy kiszállítsanak az otthonokba. Nemrég bevezetett Tesco Doboz szolgáltatásukkal pedig a lefedettségi területükön kívül lakókhoz is el tudják juttatni a nélkülözhetetlen tartós élelmiszereket.
Hangsúlyozták még, hogy az érvényben lévő korlátozásokkal összhangban az új területeken is biztonságos kiszállítást garantálnak. A személyes érintkezés minimálisra csökkentése érdekében a rendeléseket jelenleg csak online fizetéssel lehet kiegyenlíteni, és a termékeket az áruházlánc munkatársa egy telefonon előre megbeszélt helyen teszi majd le a vásárló otthonában.
Hogy pontosan mely településeken érhető el mostantól azt az irányítószám megadásával lehet megtudni felületükön.
A Tesco 2013-ban Budapesten, a versenytársak között elsőként indította el házhozszállítási szolgáltatását. Azóta az áruházlánc több mint 5 millió rendelést teljesített 1,5 millió különböző címre, ahova csaknem 20 millió megtett kilométer során 250 millió terméket szállított ki.
Kiemelt kép: Kummer János / 24.hu