Az utasoknak – külön kérésre – természetesen továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe.
Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan a légitársaság legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét. A Wizz Air ugyanakkor szeretné megnyugtatni kedves utasait, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de munkatársai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.
Az utazási irodák felé való visszatérítések automatizálásán szintén nagy erőkkel dolgoznak, addig is megkérik az utazási irodákat, hogy lépjenek kapcsolatba a légitársaság telefonos ügyfélszolgálatával. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat pedig arra kérik, hogy lépjenek kapcsolatban a céggel, ahol a jegyüket vásárolták.
Kérjük kedves utasainkat, hogy a mostani szokatlan időszakban használják az emailekben linkelt önkiszolgáló platformokat, hogy mérsékelni lehessen a már így is rendkívül túlterhelt telefonos ügyfélszolgálatunk forgalmát
– írják.
Bár a jelenlegi utazási korlátozásokra a Wizz Airnek nincs befolyása, a légitársaság elnézést kér a járattörlések okozta kellemetlenségekért, és biztosítja az utasokat, hogy a legmagasabb prioritással kezeli az igények feldolgozását és a viteldíjak visszatérítését.
Kiemelt kép: MTI/Koszticsák Szilárd