A kgfb-kampány első napjaiban leadott 3500 megrendelés adatai szerint a K&H, az Allianz és az Union viszi az új kötések mintegy 60 százalékát – közölte saját adatbázisa alapján a vezető online biztosításközvetítő, a Netrisk.hu.
Az eddig megrendelt szerződések átlagdíja – biztosítási adó nélkül – közel 17 ezer forint, ami 14 százalékkal magasabb a tavaly ilyenkor mért 14 900 forintos díjszinthez képest.
A legsikeresebb biztosítók eddigi sorrendje: a dobogón jelenleg a K&H, az Allianz és az Union áll, együttes részesedésük közel 60 százalék. Őket követi a Groupama és a Wáberer – az első öt biztosító összesen az idei kampány új szerződéseinek közel 80 százalékát tudhatja magáénak.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a január elsején évfordulós szerződések jövő évi díjairól szóló értesítő levelek november 11-ig történő megérkezése nyomán tovább élénkül majd az ügyfelek érdeklődése. Szintén évtizedes megfigyelés, hogy az első napokat követően emelkedik az átlagdíj mértéke is, mivel a nagyobb autóval rendelkező, magasabb összegű biztosítást kötő autósok általában hosszasabb megfontolást követően döntenek a váltásról – erre egészen december 1-jéig lehetőségük is van.
Kiemelt kép: Northfoto