Gazdaság

Gyász: kisebb lesz az M&M’s, a Skittles és a Snickers

A Mars, a Nestlé, a Hersheys és több nagy édességkonszern is az átgondoltabb édességfogyasztás ösztökélése mellett döntött.  A Mars, a Nestlé, a Wrigley, a Lindt, a Ferrara és a Ferrero már be is bejelentette, hogy 2022-ig 200 kalória alá szorítják az egyedileg csomagolt termékeik kalóriatartalmát – írta meg a Moneyish. A változtatással azt szeretnék elérni, hogy vásárlóik felelőségteljesebben viszonyuljanak az édességfogyasztáshoz.

Azt egyelőre nem tudni, hogy a kisebb porciók ára a nagyobb kiszereléshez képest hogyan változik majd. A Mars Amerikában már hozzáfogott az édességek kiszerelésének átalakításába. A “King Size” – tehát meglehetősen nagy – kiszerelésű édességeket újraporciózták és ezt a megnevezést sem erőltetik már. Az új csomagolásban kisebb adagok vannak és jelölik, hogy két, de akár négy ember számára is elég édességet tartalmaznak. A Mars szerint az új kiszerelés nem volt hatással az árra, a Hersheys azonban egyelőre koraink tartja, hogy az árról beszéljen.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik