Gazdaság

A Telenor is jóváírást ad a hókáosz miatt

havazás (havazás)
havazás (havazás)

A szélsőséges időjárási és közlekedési körülményekre tekintettel a Telenor is jóváírja ügyfelei belföldi hívás- és sms-költségeit a katasztrófa sújtotta térségekben - közölte a cég szombaton.

A Vodafone pénteken jelezte, hogy a zord időjárás miatt elakadt vagy szorult helyzetbe került ügyfeleit kívánja segíteni azzal, hogy a vészhelyzet során lebonyolított hívások költségeit jóváírja – közölte a Vodafone. A Magyar Telekom ugyancsak arról tájékoztatott, hogy minden mobilos ügyfele számára jóváírást biztosít az országban kialakult hóhelyzet miatt.

A társaság pénteki közleményében azt írta, tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett és jelent, a Telekom minden mobilos ügyfele számára ingyenes perceket biztosít a március 15-i, pénteki napon folytatott beszélgetésekből.

A jóváírás részleteiről később, várhatóan a jövő héten adnak bővebb tájékoztatást.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik