A Real láncért – amely nem azonos a magyarországi Reál üzletekkel – 1,1 milliárd eurót kap a Metro. A cégcsoport a lengyelországi, romániai, oroszországi és ukrajnai üzleteket adja el, de megtartja a németországi és a törökországi hálózatot. A Metro a jövőben elsősorban a Cash & Carry nagykereskedelmi, illetve a Media-Saturn elektronikai üzletágra koncentrál.
A Metro csoport nyeresége lényegesen csökkent a harmadik negyedévben: 346 millió euróra esett a működési eredmény az egy évvel korábbi 563 millióról. Adózás és a kisebbségi részesedések levonása után 77 millió euró maradt a cégcsoport kasszájában, az egy évvel korábbi 190 millióval szemben. A Real boltok vesztesége 4 millió euró volt 2012 első kilenc hónapjában.
A Metro-csoporthoz a névadó nagykereskedelmi áruházak mellett a Media Markt és a Saturn elektronikai áruházlánc, a Real élelmiszerkereskedelmi hálózat, valamint a Kaufhof áruházlánc tartozik.