A Napi Gazdaság szerdai száma emlékeztet arra: a fővárosi busztenderen nyertes VT-Transman a szóló autóbuszok esetében 663 forintot kér minden hasznos gépkocsikilométerért, a csuklós buszok esetében pedig 797 forintot. A BKV öreg buszai kilométerenként 600-700 forintos költséggel működnek.
Várszegi Gyula, a BKV igazgatóságának elnöke a főpolgármesternek küldött levelében azt írta, hogy a 3-3,5 milliárd forintos többletköltség ellehetetleníti a BKV-t. Ráadásul a BKK és a BKV között is nézetkülönbség alakult ki, a BKK nem fogadta el indokolt költségként a BKV igazgatósági elnökének számításait.
Tarlós István főpolgármester ezért a közgyűlés döntésére bízta a kérdést, amely végül azt az alternatívát fogadta el, hogy a BKK-nak és a BKV-nak magának kell előteremtenie az összeget.
A szerződést még nem kötötték meg, és időpontja sem ismert – írja a lap.