Gazdaság

Lendületben a CBTC

Több száz kínai céget hoz a magyar - kínai üzleti kapcsolatok zászlós hajója.

A CBTC (China Brand Trade Center) a közép-kelet-európai vállalkozások és Kína felé nyitó cégek elsőszámú üzleti platformja. A CBTC május 23-25. között megrendezésre kerülő rendezvényére 8 tartományból, 12 ipari szektor kínai cégei érkeznek majd magyar és régiós üzleti partnereket keresve.


Befektetési és kereskedelmi lehetőségeket kínál a CBTC májusi rendezvénye, ahol közel 200 kínai cég képviselteti majd magát Zhejiang, Fujian, Guangdong, Shandong, Ningxia, Anhui tartományokból és a központi kormányzat irányítása alatt álló tartományi szintű városokból, Pekingből és Shanghaiból. A minőségi termékek gyártói európai tanúsítványokkal, megfelelő termékinformációkkal rendelkeznek. Az előzetes regisztrációk alapján közel félszáz kínai cég képviseli majd az elektronikai ipari szektort, és ugyanennyien érkeznek textil és belsőépítészeti, valamint dekorációs területről is. Ezen túl jelentős számú kiállító érkezik az építőipari, autóalkatrész, élelmiszeripar, sport és megújuló energia-ipari szektorokból is. A kiállítók nagy része első ízben lép az európai piacra.

Az egy évtizedes szakmai múltra visszatekintő központ kiterjedt szakértői csoporttal, több kínai irodával működve az egyik vezető hazai kereskedelmi projekt, amely partnerei számára folyamatos kínai üzleti és befektetési lehetőségeket közvetít, valamint kapcsolatot biztosít a minőségi, versenyképes kínai termékek gyártóival. A CBTC központban az érdeklődők közvetlenül, költséghatékonyan, időt megtakarítva léphetnek kapcsolatba kínai kereskedőkkel és befektetőkkel. A gyártók mintatermékei és termékinformációi a központban elérhetőek, valamint folyamatosan működik – hazánkban egyedülállóan – a Trade Service szolgáltatás is. 2011-ben több mint 100 kínai kiállító és 1000 üzletember fordult meg a CBTC-ben lefedve a közép-kelet-európai régiót.

„A siker érdekében egyformán szem előtt tartjuk a kínai és a kelet-közép európai kereskedők és üzletemberek céljait és értékrendjét. A diplomáciai kapcsolatok erősödése kedvez az üzleti folyamatoknak. Kína egyre inkább úgy tekint a régióra, mint kereskedelmi hídfőállásra az Európai Unió felé. Ezt a pozitív attitűdváltást a kínai partnereinken is érezzük.” – mondta Rudolf Riedl az AsiaCenter ügyvezető igazgatója, a CBTC projekt vezetője. Soós Eszter, a CBTC szóvivője kiemelte, hogy a rendezvény teljes ideje alatt tolmács áll rendelkezésre. „A májusi kiállításra hatalmas az érdeklődés. A kiállítói információk nyilvánosságra hozatala utáni első napokban már több száz látogató jelezte részvételét Magyarországról és a környező országokból egyaránt. Kína gazdasági szerepének erősödése tagadhatatlan a régióban, főleg miután Kína egyértelművé tette, milyen jelentős szerepet szán hazánknak régiós gazdasági politikájában. Jelentős előnyre tehet szert az, aki most épít kapcsolati tőkét az újonnan érkező cégekkel.”

További infomációk!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik