Tavaly elég nagy port kavart annak a magyar influenszernek a története, aki úgy döntött, hogy nem hajlandó a továbbiakban úgynevezett fast fashion cégektől ruhát vásárolni. A negyedórás videót teljes terjedelmében ajánljuk, már csak azért is, mert a Szilvaglam csatornát működtető lány összeszedetten beszél, jogosan érvel és nem úgy mesél az élményeiről, hogy a néző azt hiszi, valamit rá akarnak erőszakolni.
Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2019 a Csernobil című sorozat körül forgott. Ennek megfelelően jobban pörögtek a Csernobillal kapcsolatos hírek is. Az egyik legolvasottabb talán az a szarkofágról szóló anyag volt, amely a védőburok összeomlását prognosztizálta.
2019 egyik legviccesebb sztorija azé az anyukáé, aki évekig Szarj a gatyádba néven küldött munkahelyi üzeneteket a kislánya miatt. Lauren Brown üzletasszony egy nagy vállalatnál. A kislánya évekkel ezelőtt megkaparintotta a telefonját és a Siri segítségével átállította a nő e-mailjét, hogy úgy küldjön el üzeneteket, mint
A nő éveken keresztül nem vette észre, hogy így kommunikál az ügyfelekkel. A részletek még viccesebbek.
Érdekes perspektívát nyújt a tavalyi nyár egyik legolvasottabb cikke, amelyben azt fejtegettük, hogy mégis mennyibe kerül az, ha jól akarunk lakni a Sziget fesztiválon. Ebben az évben biztosan nem lesz ilyen cikkünk a koronavírus ugyanis az egész nyarat, sőt az egész életünket átírta. Akárhogy is, itt egy cikk, amit nagyon érdekes érzés lesz most olvasni:
2019 egyik legnagyobb férfimagazinos durranása ironikus módon nem egy férfimagazinban jelent meg. Leírjuk egyszerűbben: Nánási Pál lefotózta Tóth Andit. Íme, a végeredmény: