Élet-Stílus

El sem hisszük, hogy ez a szósz létezik

Óriási vitát generált a Nike azzal, hogy azt a Colin Kaepernicket tette a márka arcává, akit politikai aktivizmusa miatt utáltak ki az NFL-ből. Ez a botrány azonban semmi ahhoz képest, amit a szószgyártó Heinz generált, Mayochup nevű új termékével.

Ahogy azt sokan megfejtették, a Mayochup majonéz és ketchup keveréke. A Heinz tavasszal dobta piacra, kísérleti jelleggel az Öböl-térség országiban, de most kilépnek vele a globális piacra – írja a brit Metro. A Mayochup először az Egyesült Államokban jelenik meg, aztán érkezhet majd Európába. A fogadtatása meglehetősen vegyes, de a legtöbben őrültségnek tartják az egészet.

A Mayochup ugyanis tényleg semmivel sem több, mint majonéz és ketchup, egy-egy arányú gyári keveréke. Nincs benne semmi plusz, semmi csavar.

Akkor mégis mi értelme van?

– teszik fel a kérdést rengetegen. Mások arra hívják fel a figyelmet, hogy ez a szószféleség a világ több pontján, évtizedek óta létezik, csak más fantázianévvel.

Ön mennyire örülne a Mayochup magyarországi bevezetésének? Írja meg kommentben!

(Kiemelt kép: Twitter)

A szemünk előtt zajlik a 21. századi sporttörténet legnagyobb szégyene
Colin Kaepernick ügye akkor a legszomorúbb, ha lecsupaszítjuk róla az összes sallangot és csak a lényegre koncentrálunk.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik