Óriási vitát generált a Nike azzal, hogy azt a Colin Kaepernicket tette a márka arcává, akit politikai aktivizmusa miatt utáltak ki az NFL-ből. Ez a botrány azonban semmi ahhoz képest, amit a szószgyártó Heinz generált, Mayochup nevű új termékével.
Ahogy azt sokan megfejtették, a Mayochup majonéz és ketchup keveréke. A Heinz tavasszal dobta piacra, kísérleti jelleggel az Öböl-térség országiban, de most kilépnek vele a globális piacra – írja a brit Metro. A Mayochup először az Egyesült Államokban jelenik meg, aztán érkezhet majd Európába. A fogadtatása meglehetősen vegyes, de a legtöbben őrültségnek tartják az egészet.
Who’s up for #mayochup?
It’s up to you in the UK … 50,000 votes for Yes and we’ll put it on the shelves!— Heinz Mayo (@heinzmayo) September 18, 2018
A Mayochup ugyanis tényleg semmivel sem több, mint majonéz és ketchup, egy-egy arányú gyári keveréke. Nincs benne semmi plusz, semmi csavar.
Akkor mégis mi értelme van?
– teszik fel a kérdést rengetegen. Mások arra hívják fel a figyelmet, hogy ez a szószféleség a világ több pontján, évtizedek óta létezik, csak más fantázianévvel.
Ön mennyire örülne a Mayochup magyarországi bevezetésének? Írja meg kommentben!
(Kiemelt kép: Twitter)