Most először hirdetett a közösségi oldalán Orbán Viktor, amióta nyilvános, hogy milyen politikai-közéleti témájú hirdetésért ki és mennyit fizet a Facebooknak, szúrta ki a Telex.
A lap szerint a miniszterelnök október 23. után elkezdte pénzért hirdetni egyes posztjait a Facebookon. Különböző targetálásokkal összesen 46 féle hirdetésben 9 bejegyzését tolta meg pénzzel.
A Facebook Ad Library-ben jelenleg 167 349 forintnyi költés látszik Orbán 11 éve létező profilja mellett, ami egyébként elenyésző összeg a magyar mezőnyben, mert Karácsony Gergely esetenként tízmilliókat hirdet el hetente.
A cikkben megjegyzik, a kormánypárt már eddig is masszív költőnek bizonyult a politikai hirdetések online piacán, a Fidesz és holdudvara majdnem másfélszer annyit költött politikai hirdetésre a közösségi médiában az előválasztási kampány alatt, mint az előválasztáson részt vevő politikai erők összesen.